sobota, 25 lutego 2012

Kobo Professional - Baza pod cienie do powiek



IMO: Mam POTWORNIE tłuste powieki i co się z tym wiąże problem z rolującymi się cieniami... Długo zastanawiałam się nad wyborem marki mojej pierwszej bazy pod cienie. Pierwszej... gdyż nie przemawiało do mnie to, że kolejna warstwa czegoś na oku może sprzyjać nierolowaniu się cienia w załamaniach. Skuszona ceną wybrałam się na zakupy. Następnego dnia przed aplikacją cieni wklepałam bazę na powieki po czym od razu przystąpiłam do makijażu oka. W ciągu dnia z zaciekawieniem sprawdzałam co się dzieje na moich oczach. CUD!! Po ponad 12 godzinach od aplikacji cienie ani drgnęły... Jestem zachwycona tą bazą, tym bardziej, że jest w doskonałej cenie co do jej jakości. Polecam gorąco!!

Ocena: 5 / 5

Opis producenta: Baza pod cienie do powiek sprawia, iż kosmetyk nie ściera się i nie zbiera w załamaniach powiek. Ułatwia aplikację.

Gdzie? Zakupiona w Naturze za 17zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz