niedziela, 19 czerwca 2011

Clarins - Mosaique Summer Bronzing Compact SPF 10


IMO: Uległam pokusie i sprawiłam sobie prezent urodzinowy :) Nie mogłam się doczekać aż dostanę przesyłkę i będę mogła wypróbować produkt. Po trzech dniach otrzymałam pakunek. Oczom ukazało się piękne czerwone opakowanie z mozaiką. W środku znajduje się bronzer oraz spore lusterko - produkt sam w sobie jest całkiem duży i ma przyjemny zapach ;) Aplikacja jest bardzo prosta. Bronzer ma mocniejszą pigmentację. Długo utrzymuje się na twarzy. Produkt na buzi prezentuje się ślicznie, pozostawiając ciepły kolor w brzoskwiniowej tonacji... twarz wydaje się świeża i wypoczęta. Puder wraz z wysyłką kosztował mnie 130zł. Myślę, że warto :)

Ocena: 5 / 5

Opis producenta: Puder, który dosłownie topi się w skórę zapewniając matowe, trwałe wykończenie makijażu . Jego mineralne pigmenty doskonale łączą się aby efekt był jak najbardziej naturalny lub opalony .

Gdzie?
Produkt zamawiałam ze strony http://www.perfumeriastyl.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz