sobota, 25 czerwca 2011

Tangle Teezer


IMO: Jakiś czas temu miałam problem z wypadającymi włosami. Po długim okresie stosowania preparatów wzmacniających, szamponów, odżywek i olejków moje włosy wróciły do formy. Odkryłam na kanałach youtube liczne recenzje szczotki Tangle Teezer. Chcąc zatrzymać odzyskaną kondycje włosów w niedługim czasie ją zamówiłam. Używam jej już od kilku miesięcy i na chwilę obecną nie wyobrażam sobie bez niej życia. Ciężko jest mi też przypomnieć sobie czasy, gdy jej nie miałam. Mokre włosy czeszą się idealnie i bardzo szybko, nie wychodzą i nie łamią się. Z suchymi radzi sobie tak samo, a do tego nadaje, im gładkość i zdrowy blask. Jedynym minusem jest cena. Zamawiana z Allegro kosztuje średnio 50 zł-jest, to cena niższa niż ta którą ja płaciłam więc, to dobra informacja dla osób, które chcą ją zamówić. Moim zdaniem jest to doskonała inwestycja, która zwraca się w pięknie wyglądających włosach :)

Ocena: 5/5

Opis producenta: Rewolucyjna szczotka Tangle Teezer delikatnie i bez wysiłku pozbywa się splątanych włosów w mgnieniu oka, bez bólu. Tangle Teezer posiada unikalne zaprojektowane zęby flex, ułatwiające poślizg poprzez włosy. Szczotka eliminuje sploty i węzły, minimalizując łamanie, rozdwajanie i uszkodzenia spowodowane złym traktowaniem. Jest to idealne rozwiązanie dla każdego rodzaju włosów. Zalecana jest dla niezdrowych, zniszczonych koloryzacją włosów, przedłużanych włosów, splątanych a także dla dzieci, które nie lubią uczucia "ciągnięcia" podczas rozczesywania.
Tangle Teezer jest idealna do masażu skóry głowy, stymulując przyjemne doznania, zwłaszcza dla osób noszących przedłużane włosy. Zapewnia komfort noszenia i utrzymywania niesplątanych włosów przez cały dzień.

Gdzie?
http://www.allegro.pl
http://www.ebay.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz